آخرین خبرها

دانلود جزوه طلایی ترکیبات یونی تکرار شونده شیمی کنکور استاد مهدی نباتی

تدریس خصوصی و گروهی شیمی در تهران

جزوه بی نظیر نام گذاری و فرمول ۲۵۰ ترکیب یونی تکرار شونده

دکتر مهدی نباتی – استاد برتر شیمی کنکور ایران

دانلود جزوه ترکیبات یونی استاد نباتی دانلود جزوه ترکیبات یونی آقای نباتی دانلود جزوه ترکیبات یونی دکتر نباتی دانلود جزوه ترکیبات یونی مهدی نباتی مدرس برتر شیمی

درس شیمی در کنکور سراسری رشته های علوم تجربی و ریاضی، ۳۵ سوال از مجموعه سوالات را به خود اختصاص می دهد. بدون شک، درس شیمی تعیین کننده ترین و سرنوشت سازترین درس در میان دروس کنکور می باشد. دلیل آن، این است که درس شیمی شامل هر سه نوع مبحث مسئله ای، تحلیلی و حفظی می باشد. لذا اکثر دانش آموزان با این درس مشکل جدی دارند و عموما در کنکور این درس را درصد پایینتری نسبت به بقیه دروس می زنند. حال اگر دانش آموزی این درس را خوب یاد بگیرد و به همه انواع مباحث تسلط لازم را داشته باشد، با زدن درصد بالایی از درس شیمی در کنکور به راحتی می تواند یک فاصله عظیمی بین خود و بقیه رقبا بیندازد. به همین خاطر می توان گفت که سرنوشت سازترین درس کنکور، شیمی است.

برای موفقیت در کنکور سراسری، دو فاکتور دقت و سرعت حرف اول را می زنند. بنابراین در جواب دادن به سوالات کنکور، نه تنها باید از لحاظ زمانی سریع بود بلکه بایستی دقت بالایی داشت. چرا که کوچکترین بی دقتی یا اشتباهی می تواند هم زمان شما را بگیرد و هم اینکه به جواب اشتباهی برسید.

 

جزوه طلایی ترکیبات یونی استاد نباتی

یکی از سوالات حتمی و صددرصدی درس شیمی کنکور تجربی و ریاضی، مبحث نام گذاری ترکیبات یونی می باشد. نکات گول زننده در سوالات این مبحث بسیار بالا هست و از طرفی، دانش آموزان به خاطر اینکه می خواهند خیلی سریع به این نوع سوالات جواب دهند تا تایم بیشتری را برای مسائل سنگین شیمی صرف کنند!! دقیقا طراحان محترم سوالات کنکور هم به این امر واقف هستند و از نکاتی در فرمول ترکیبات یونی و نام گذاری آن ها استفاده می کنند که متاسفانه دانش آموزان عزیز دچار اشتباه شده و خیلی راحت به این سوال صددرصدی کنکور، اشتباه پاسخ می دهند!!!

 

اما راهکار چیست؟؟

دو راهکار اصلی این است که اولا تمامی نکات خاص و کنکوری را در مورد این مبحث یاد بگیرند و هم اینکه تمرین بیشتری انجام دهند.

 

در آنالیز سوالات کنکورهای تجربی و ریاضی و همین طور سوالات المپیاد شیمی در تمام سال هایی که این آزمون ها برگزار شده اند، دیده شده که این ترکیبات یونی مدام در حال تکرار شدن هستند. با بررسی کامل متوجه می شویم که کل این ترکیبات یونی که در قالب سوالات نام گذاری و یا فرمول نویسی مطرح می شوند، تعدادشان ۲۵۰ تا است. لذا تمامی این ترکیبات یونی از تمامی آزمون های کنکور و المپیاد شیمی برگزار شده از ابتدا تا کنون توسط استاد نباتی جمع آوری شده و در قالب ۲ تمرین بسیار مهم در این جزوه طلایی برایتان آورده شده است.

 

تمرین اول، فرمول شیمیایی همه ۲۵۰ ترکیب یونی تکرار شونده کنکور می باشد که از شما خواسته شده تا آن ها را نام گذاری کنید.

تمرین دوم، نام دقیق و صحیح تمامی این ۲۵۰ ترکیب یونی آورده شده و شما باید فرمول شیمیایی آن ها را بنویسید.

 

لذا با انجام این دو تمرین، شما کاملا ساختار و نام این ۲۵۰ ترکیب یونی را یاد خواهید گرفت و خیالتان از بابت یک سوال حتمی و صددرصدی شیمی کنکور راحت خواهد شد.

 

 

برای دانلود جزوه طلایی و بی نظیر ۲۵۰ ترکیب یونی دکتر نباتی، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

دانلود جزوه طلایی ۲۵۰ ترکیب یونی تکرار شونده کنکور

 

دکتر مهدی نباتی مدرس شیمی کنکور و دبیرستان و المپیاد شیمی و متخصص شیمی آلی سنتز و فرمولاسیون دارو و طراحی دارو و محصولات آرایشی بهداشتی
جزوه طلایی تمرین نام گذاری ۲۵۰ ترکیب یونی تکرار شونده در کنکور و المپیاد شیمی

معلم شیمی کنکور تهران مشهد اصفهان کرج شیراز تبریز قم اهواز کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان همدان کرمان یزد اردبیل بندرعباس اراک اسلامشهر زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری شهریار شهر قدس کاشان ملارد دزفول نیشابور بابل خمینی شهر سبزوار گلستان آمل پاکدشت نجف آباد بروجرد آبادان قرچک بجنورد ورامین بوشهر ساوه 

دانلود جزوه طلایی و بی نظیر ۲۵۰ ترکیب یونی تکرار شونده کنکور

 

قائم شهر بیرجند نسیم شهر سیرجان خوی ایلام بوکان شهرکرد سمنان فردیس مراغه شاهین شهر ملایر مهاباد سقز بندر ماهشهر رفسنجان گنبد کاووس شاهرود مرودشت کمال شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × = بیست