آخرین خبرها

دو مزیت اصلی المپیاد شیمی برای کنکور – استاد مرجع المپیاد شیمی ایران

دبیر خصوصی و گروهی آنلاین شیمی کنکور و المپیاد شیمی در سراسر ایران

تدریس خصوصی، کلاس، آزمون و مشاوره المپیاد شیمی

دکتر مهدی نباتی – مدرس مرجع المپیاد شیمی ایران

تدریس خصوصی المپیاد شیمی مرجع المپیاد شیمی ایران استاد مرجع کامل یادگیری شیمی المپیاد آشنایی با المپیاد شیمی دانش آموزی شرایط پذیرش بدون آزمون المپیادی ها

مزایای المپیاد شیمی چیست؟ این سوالی است که اکثرا شما دانش آموزان تیزهوش و خلاق المپیادی دارید و اکثر والدین نیز همین سوال را می پرسند. کسب مدال در المپیاد شیمی مزایای بسیار زیادی دارد چه از جنبه علمی و چه از لحاظ مهاجرت به کشورهایی پیشرفته و چه از لحاظ بازار کار آینده، که قبلا به طور مفصل درباره این مزایای المپیاد شیمی برای شما عزیزان توضیح داده ام. اما در این مقاله می خواهم به دو مزیت اصلی المپیاد شیمی و تاثیر آن بر کنکور اشاره کنم.

 

مزیت اول المپیاد شیمی برای کنکور

قبلا در ۳ مقاله به طور کامل توضیح داده ام که چرا درس شیمی تعیین کننده ترین و سرنوشت سازترین درس کنکور سراسری می باشد. حتما ۳ مقاله زیر را مطالعه کنید:

بررسی و آنالیز سوالات درس شیمی کنکورهای سال های اخیر نشان می دهد که سختی سوالات هر سال بیشتر از سال قبلی است. دقیقا به همین خاطر، میانگین درصد داوطلبان کنکور پایین آمده و باعث می شود دانش آموزان با درصدهای بالاتر موفق به کسب ترازهای بهتر و رتبه های خیلی خوب بشوند.

با توجه به اینکه در کلاس های آمادگی المپیاد شیمی، تمام نکات شیمی به صورت کامل گفته می شود و دانش آموزان تست های سنگینی را حل می کنند، لذا با مطالعه المپیاد شیمی عملا با یه تیر دو نشون می زنند. هم برای المپیاد شیمی آماده می شوند و هم اینکه حل کردن سوالات شیمی کنکور برایشان مثل آب خوردن می شود. پس لذا در کنکور، شیمی را صد خواهند زد و نتیجتا به راحتی می توانند به کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی در کنکور فکر کنند.

 

مزیت دوم المپیاد شیمی برای کنکور

اما برسیم به مزیت اصلی المپیاد شیمی…

قبولی و کسب مدال در المپیاد شیمی مزیتی را دارد که دیگر المپیادهای دانش آموزی ندارد و فقط مختص المپیاد شیمی است.

مهمترین مزیتی که المپیاد شیمی دارد این است که اگر موفق به کسب مدال در آن شوید، می توانید بدون کنکور در هر کدام از رشته های تاپ تجربی (دندان پزشکی، پزشکی، دامپزشکی، داروسازی، شیمی، علوم تغذیه، فیزیوتراپی و هر رشته دیگری) و ریاضی (برق، مکانیک، کامپیوتر و هر رشته دیگری) در هر کدام از دانشگاه تاپ کشور که بخواهید ثبت نام کنید.

پس با کسب مدال در المپیاد شیمی هم از بی شمار مزایای علمی و مالی آن استفاده خواهید کرد و هم اینکه معاف از کنکور خواهید شد و خیلی راحت در هر رشته ای که دلتان بخواهد درس خواهید خواند.

 

با آرزوی موفقیت برای شما دانش آموزان المپیادی عزیزم

 

دکتر مهدی نباتی

استاد المپیاد شیمی ایران

 

دکتر مهدی نباتی مدرس شیمی کنکور و دبیرستان و المپیاد شیمی و متخصص شیمی آلی سنتز و فرمولاسیون دارو و طراحی دارو و محصولات آرایشی بهداشتی
تدریس خصوصی و گروهی المپیاد شیمی در تهران (آنلاین و حضوری) و همه شهرها (آنلاین) – معلم برند المپیاد شیمی ایران

المپیاد شیمی اصول مبانی و کاربردهای شیمی دانش پژوهان جوان دکتر مهدی نباتی سوالات المپیاد شیمی نباتی چطوره منابع المپیاد شیمی جهانی کلاس المپیاد شیمی دانلود منابع المپیاد شیمی المپیاد شیمی هفتم المپیاد شیمی هشتم المپیاد شیمی نهم المپیاد شیمی دهم المپیاد شیمی یازدهم تدریس خصوصی المپیاد شیمی بهترین استاد المپیاد شیمی ایران

تدریس خصوصی آنلاین و حضوری المپیاد شیمی دانش آموزی ایران

 

حتما ببینید

دکتر مهدی نباتی - بهترین و برترین استاد شیمی کنکور، المپیاد و تیزهوشان ایران 09053190439 ایمو

پاسخ سوال ۱۸ المپیاد شیمی ۱۴۰۲ مرحله اول – زاویه پیوندی – المپیاد شیمی استاد نباتی

تدریس شیمی کنکور و المپیاد شیمی استاد شیمی آنلاین (همه شهرها) و حضوری (فقط تهران) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × = شش